Zapytanie ofertowe
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Łodzierzy zaprasza do złożenia oferty spełniającej następujące kryteria:
- Przedmiot zamówienia: MODERNIZACJA ŁAZIENEK W ZSP W ŁODZIERZY
- Termin realizacji zamówienia: WAKACJE 2017
- Kryteria oceny ofert: NAJNIŻSZA CENA
- Sposób przygotowania ofert: Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „OFERTA” (załącznik nr 1). Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną (w zamkniętych kopertach).
- Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach z opisem:
„Oferta do zapytania ofertowego na „Modernizacja łazienek w ZSP w Łodzierzy”
nie otwierać przed 17.03.2017 r. godz. 13.00” (data) |
do dnia 15.03.2017 r. godz. 13.00 na adres: ZSP w Łodzierzy
Łodzierz 11;
77-200 Miastko
- Termin otwarcia ofert: 17.03.2017 r
- Warunki płatności:
- a) Strony postanawiają, że rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą VAT, wystawioną na płatnika Powiat Bytowski, ul. Ks. dr. B. Domańskiego 2, 77-100 Bytów, NIP 842-164-30-30 i odbiorcę Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Łodzierzy, Łodzierz 11, 77-200 Miastko.
- b) Podstawą do wystawienia faktury za wykonane roboty stanowić będzie podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru końcowego robót, który podpisze powołaną przez Zamawiającego komisja odbiorowa.
- c) Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty należności objętych fakturą wystawioną przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty jej otrzymania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT.
- d) Strony postanawiają, że w przypadku opóźnienia w zapłacie wzajemnych wierzytelności pieniężnych będą płacić odsetki za opóźnienie w zapłacie w wysokości odsetek ustawowych.
- e) Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Inne istotne postanowienia zamówienia: Remont i modernizacja łazienek podzielone są na 2 części: łazienka na parterze, łazienka na Ip oraz łazienka dla pracowników przy sekretariacie. W zależności od uzyskanych wyników zapytań cen ofertowych Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania jednej części zamówienia (ze względu na posiadane środki finansowe) na co Wykonawca wyraża zgodę.
- Zamawiający dopuszcza zlecenie poszczególnych części zamówienia różnym Wykonawcom, w zależności od uzyskanych cen ofertowych, na co Wykonawca wyraża zgodę.
- Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu oznaczonego na składanie ofert.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
- W sprawach formalnych:
Mariusz Treder – Dyrektor ZSP w Łodzierzy, tel. 59 857 24 09
b) w sprawach technicznych:
Piotr Jachyra – Naczelnik Inwestycji i Administrowania Nieruchomościami
Starostwa Powiatowego w Bytowie, tel. 59 822 80 07
Załączniki:
- Druk „Oferta”
- Przedmiary robót i szkic dla części 1
- Przedmiar robót i szkic dla części 2
dostępne są na szkolnej stronie BIP: www.bip.ckulodzierz.infocity.pl w zakładce – zapytanie ofertowe i przedmiary